Breaking News
Loading...
niedziela, 16 listopada 2014

Dawno mnie tu nie było. Dużo się działo. Synek chory. Szpital, potem latanie po lekarzach, diagnostyka, dopieranie maści, kremów, leków... ciut, ciut i jeszcze trochę zamieszania. Potem mąż w domu na urlopie więc dalsze konsultacje lekarskie, aż w końcu wyszliśmy na prostą!
Ta dam! I o to jestem z wynikami dwóch etapów, które w między czasie na FB zdążyły się zrobić :)

Przepraszam Wszystkich, którzy oczekują wysyłek. Przepraszam za zamieszanie i zero odzewu ale w szpitalu byłam bardzo nie mobilna. Tak samo ostatnio. Z doskoku na telefonie, komputer dla mnie istniał ale w bardzo małej ilości.

Ale dla zainteresowanych: udało nam się wyciszyć AZS na tyle, że mamy przespane 6h ciągiem (JUPI!) dla nie wiedzących miałam noce na trybie czuwania i pobudek co 15 minut, 30 minut i stopniowo się to wydłużało, więc domyślcie się jak ja wyglądam...

Ale do rzeczy bo nie o to chodzi w Projekcie Samo_Się!

Tydzień w Bajce:


Wygrana trafia do:

DZIECIOWA KRAINA

Żywiołowa Zabawa:


Wygrana trafia do:

Rudym Spojrzeniem

Proszę o adres do wysyłki na maila i temat zabawy na następny tydzień.

Next
This is the most recent post.
Starszy post

2 komentarze:

  1. Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuje chwilę)
    http://www.top-blogs.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. A co można było wygrać?

    OdpowiedzUsuń